herkese merhaba,
banka kartı alıcam fakat hangi bankadan alsam karar veremiyorum. Arkadaşlarıma sorunca enpara diyorlar. Bana biraz enparanın avantajlarından bahsedebilirmisiniz ?
R10da eskiden @Emrah hocamın bir enpara hakkında konusu vardıda göremedim şuanda.
Biraz en para'yı neden tercih etmem konusunda beni aydınlatırsanız sevinirim.