Herkese merhabalar;
Sitemdeki adsense reklamları chrome tarayıcıda sorun çıkarıyor ve aşağıdaki resmini eklediğim şekilde görünüyor.Sadece kendi sitemdeki değil r10'daki veya milliyetteki reklamlarıda bu şekilde görüyorum. Kendi tarayıcımda sorun var diye düşünüyorum ama bu sorun olduğundan bu yana kazançlarımda bir hayli düştü.Bu sorun hakkında bir fikri olan kişilerden yardım bekliyorum

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:39:44 -->-> Daha önceki mesaj 09:55:16 --
Tarayıcıdan kaynaklanmadığını şuan anladım. Zenmate ile ülke değiştirince çatır çatır reklamları göstermeye başladı. Ülkemizde malesef yine birşeyler oluyor ve sorun var.