Hocam aldıktan sonra nasıl uçuramadığınızı nasıl uçurduğunuzu falan yazsanız bende düşünüyorum da bu aletleri uçurmak normal uçağı uçarmak gibi...
tabi yazarım hocam, bende bu zamana kadar hep 3 kanallı almıştım, çok kolaydı uçurması, şimdi 4 kanallı yarı profesyonel deneyeceğiz bakalım nasip olursa, buradan yazarım görüşlerimi