MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam. Numarayı kaydedeyim, zamanı gelince arayayım. İnşallah yardımcı olurlar
Yaşınıza girdiğiniz'de aramanız daha iyi yada girdiniz ise arayın müsait bir zamanınız'da dediğim gibi tatlı dil kullanın yardımcı olurlar. Ben teşekkür ederim kolay gelsin.