İyi güzel yazmışsın da dediğiniz rakamlara satan ve alıp dediğiniz kadar kazanan insanlar var. Bence bu yazı insanların news site işine girmesinin önüne geçilmek için yazılmış. Yazdıklarınızın hiç birine katılmıyorum. İşin inceliğini bilen adamlar zaten 15 bin verip siteleri topluyorlar misliyle kazanıyorlar da.

ayrıca bu konunuzda öyle dememişsiniz.
https://www.r10.net/site-satisi/12714...eb-sitesi.html