R10 da 0,75 dolara networksolutions da domain nasıl alınır diye bir konu gördüm. tüm adımları uyguladım.en son 0,75 dolarücret çıktı sonra paypal ile ödemeyi yaptım. daha sonra paypal hesabıma baktım 34 dolar kesmişler. İngilizcem zaten yok adamları arayamıyorum. Lütfen yardımcı olabilecek biri yokmu. ne tür bir email yollamam gerekiyor. Bir öğrenci için 80 lira gerçekten çok can yakar. daha önce godaddy den 1 dolara domain aldım.bir daha alayım dedim olmadı. o yüzden bu lanet siteye üye olup almaya çalıştım. Sonuç hüsran oldu.
Tekrardan merhaba arkadaşlar 34 dolarımı kaptırdığımı yazmıştım. 8 ağustosta parayı kaptırınca Networksolutions'a mesaj attım 11 ağustosta iade ettiklerini söylediler. Ben ödeme yapılmadı dedim ama onlar paypal ve banka ile görüşün dediler biz iade ettik. Bunun üzerine bende paypal da dolandırıcılık adına bir itiraz açtım. 30 ağustos da sonuç verdi. Lehime karar alındı dediler. 5 iş günü içinde 35 dolarınız size iade edilecek dediler. Parayı geri almak için Paypal her türlü yolu deneyecektir. Gerekirse satıcı firmanın hesabı kısıtlanacaktır. Sonuç olarak 35 dolar iade edilecek ve domain bedavaya gelecek.