Assembly ile uğraşmayalı bayağı oldu. Alabilirim.
Edit: maviuan nickli arkadaşın önerdiği kişiye verebilirsiniz. Assembly ile zamanında uğraşmıştım, bu saatten sonra ancak zevk için okurum kitabı. Henüz dil hakkında bilgi sahibi olmayan arkadaşların alıp okuması daha doğru olacaktır.