merhaba daha önce forumdan bir arkadaşa logo yaptırmıştım ancak şuan logoyu editlemem gerek bi türlü editleyemedim harfleri değiştiremiyorum bilgim olmadıgı için yardımcı olurmusunuz acaba tw ile baglanarak