Kasa biraz hafif olduğu için max gücü kullanamıyorsunuz en ufak rüzgar da rotadan çıkıyor.
2 Sene önce farklı bir model almıştım o biraz pahalıydı en iyisini alayım derken acemiliğimize geldi helikopter kayboldu ortadan
Elimde sadece kumanda kaldı aslında başlangıç için ideal iyicene öğrenin sonra profesyonelini alırsınız ki tavsiye ediyorum gerçekten insanı çok rahatlatıyor hafta sonları kafanızı dağıtmada birebir.