Bende bitane aldım. Bataryası çabuk bitiyordu. Yalnız tavana duvara yere arabaya çatıya her yere vuruyordum. Taş gibiydi. 60 TL gibi bir rakama almıştım. Artık sıkıldım kırılmasını istiyordum ama bir türlü kıramadım.
Sizinkiside farklı bir heyecanmış hocam