Selamlar,

webmaster tools'dan siteye erişim olmadığı için bi bilgi geldi, intodns'den baktım sadece iki alan sarı renk ile uyarı veriyor ;

"WARNING: Not all of your nameservers are in different subnets"

ve

"WARNING: Single point of failure"

bayağı araştırdımda bulamadım bunları gidermenin bir yöntemi varmı acaba ?