nilbek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satan varsa hep birlikte öğrenmiş oluruz o zaman.
Satan varsa bende almayı düşünebilirim. Elimde ki domaini 2 yıl daha uzatacağım. Diğer arkadaşın dediği gibi bende hiç görmedim ama satan olunca görmüş olacağız.