AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hocam sizde görünmüyor. Bakınız o benim gösterdiğim menüyü açabilmek için, ETA yazan yerin üzerinde sağ tıklamanız gerekmektedir. Ben 2.2.1 kullanıyorum. Herkese de önerdiğim sürüm budur. Çünkü en stabil çalışan 2.2.1 ve 1.8.5 sürümleridir. Bunlara ulaşmak için, OldApps 'a bakabilirsiniz. Ancak temelinde aynı yapıya sahip oldukları için, kullandığınız mevcut sürümde de bu ayarları kolaylıkla yapabilirsiniz.
teşekkür ederim evet tıkladım oraya ratio yazıo onu aktif ettim şöyle bir resim veriyim hocam son olarak



mesala şuan böyle indirdim ben bitti duruyor daha mesala 699 mb dosya çekmişim 0.080 diyor ratio'ya burası nasıl olduğunda ben bu dosyayı programdan kaldırmalıyım ki ratio düşmesin ?