Hayır hocam sizde görünmüyor. Bakınız o benim gösterdiğim menüyü açabilmek için, ETA yazan yerin üzerinde sağ tıklamanız gerekmektedir. Ben 2.2.1 kullanıyorum. Herkese de önerdiğim sürüm budur. Çünkü en stabil çalışan 2.2.1 ve 1.8.5 sürümleridir. Bunlara ulaşmak için,
OldApps 'a bakabilirsiniz. Ancak temelinde aynı yapıya sahip oldukları için, kullandığınız mevcut sürümde de bu ayarları kolaylıkla yapabilirsiniz.