Bu torrent konusunda bir kaç sorum olucak yardımcı olursanız sevinirim.


1 : bazı torrent sitelerinde ratio değeri var bu ratio değeri neye göre yükseliyor veya düşüyor ?

2 : indirdiğim bir torrent dosyasını speed etmem gerektiği söyleniyor her yerde bu speed işlemi için ekstra bir şey yapmama gerek varmı ve bu torrent dosyasını programdan ne zaman silmem gerekiyor speed olduğunu nerden anlıyorum ? çünkü bu torret dosyasını torrent programından silmediğim sürece bilgisayara indirdiğim dosyayı silemiyorum

mesala bir forumda genelde çektiğim dosyalar 2-3 saat kalıyor öğlen ratio 8 lerde iken şimdi 5.95 lere düştü ama dediğim gibi torrent dosyası programda 1-2 saat kalıyor öyle siliyorum

Ratio: 5.24 Bonus: 5,995.10 Yükleme: 577.65 GB İndirme: 110.17 GB

mesala şuan çektiğim bir dosya hala duruyor programda seeds/peers kısmı 1.750 gösteriyor bu neyi anlatıyor ?