ps4 ve xbox one şu an için pahalı.Oyunları 100 dolardan başlıyor her ikisinide.Almak için biraz beklemek lazım.

ps3 mü xbox 360 mı derseniz kısaca şöyle anlatayım.
Her iki konsolda şu an mevcut bende.ps3 ü 1 sene önce kadar kutusuna koydum yatağın altına attım devamlı xbox 360 kullanıyorum.Xbox daha ağır basıyor oyunlarda ve multimedya özelliklerde.
Örneğin xboxta film sitelerinden film seyredebiliyorum.Googleye istedeğim filmi yazıyorum ve hd seyrediyorum.internet explorer ve youtube eklentisi ile internette surf yapmak çok kolay.
Oyunlara gelicek olursak her iki konsolunda kendine has oyunları var.Örnegin ps3 de granturismo var x boxta forza var.İkisinide oynamış biri olarak forza daha iyi diyebilirim.Sadece bu değil konsollara özel oyunlarda xbox hep bir adım önde.Bunu googledenda araştırabilirsin.
Konsol seçerken her ikisinede sahip olan birine sorman gerekirse benim cevabım tabiki xbox olucaktır.