Armageddon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
moderatörüm derken? nerde modsunuz turbobit temi?
Konuyu açan Moderatör'dü 5 dk öncesine kadar o yüzden Moderatörüm diye hitap ettim.