iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ps 3 kullanıyoruz memnunuz tabi Ps 4 kadar olmasa'da idare ediyor.
Ps3 daha mantikli gibi duruyor. Sirf pes 13 oynayabilmek için o zaman

Peki Gta5 performansı nasil ps 3 te deneyen var mi?