Ben bir ara ücretli hizmetlerini kullanmıştım bunların. %20 cpu izni vardı ve sitemde o sıralar doğru düzgün bir hit yoktu. Zaten sitemin genel cpu kullanımı %1-%5 arası. Ama günde 5-6 defa suspend oluyordu. 1 ayı bile bitirmeden taşıdım siteyi. Canlı destek kısımları var bir de bunların. Sanırım 1 kişi çalışıyor. Hizmeti almadan önce bir tatlı dil bir güleryüz. İş teknik soruna gelince sorunumu anlatırken daha ticket açın dediler ve konuşmadan attılar beni. Canlı destek konusunda sıfırlar. Ticket ile de 30dk ila 2 saati buluyur geri dönmeleri. Ben uzak durun derim.