Yav arkadaş bırakın Allah aşkına, adamlar dalga geçiyor sizde kaptırıp gidiyosunuz.
Çözdüğünüzü sandığınız algoritma/veya uğraştığınız, boş vakit kaybından başka b'işey değil.
Siteye özgün yazı girecem diye bir taraflarımı yırtıyordum hit 50ye sabitti. Bastım botu, ilk cümle değiştirdim, vurdum backlinkin beline.. Spamın kralını yaptım etiket bastım haber siteleri gibi.. Hitler uçuşa geçti.
Güncelleme gelirde düşerse, 2 ay başka uğraşacak site bulurum sonra h4cklink'e kadar gideri var.
Burada seoyu çözdüm diyen adamlar skype'da efil efil hacklink arıyor. Noldu sırrı mı çözdünüz ? Google güvercinlerini GDO'lu mu beslemek istiyormuş ?
Google ssl der millet saldırır, google a der millet a'nın analizini yapar.. Kendinizi bilim adamı gibi görmeyin n'olur.
Alfabenin ilk harfi.
Kısaca, sen düzgün yazı yaz/çal ziyaretçi elbet gelir bulur o siteyi

ilk sayfadaki kelimem 10 tık alıyor 4. sayfadaki kelime 15.
Noldu ? İnsan beyni işin içine girince google zorla mı sokacak siteye ? Adam belli ki istemiyor o sitelere girmeyi