Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben bulgaristanda doğmuş biri olaraktan okadar övmezdim.Evet eğitim seviyesi insan kültürü bizi katlayıp çarpar böler eyvallah.Ama son 10 yıldır çingeneler aldı başını gidiyor bulgaristan oldu çingenistan. İnterneti evet iyi güzel. araba fiyatları uygun fakat sıfır arabalar ordada insanların alım gücünün üzerinde sofia - plovdiv vs gibi şehirlerden bahsetmiyorum onlarda hayat istanbul hayatına döndüğü için alınabilir.
Demek istediğim şu gidip bulgaristanda okuyan türk öğrencilerine hayat orada güzel geliyor
nasıl olsa az çok para alıyorsun (bulgaristanda sıradan bir işçiden fazla harçlık) altınada 3 5 bin levaya bmw en kral discoda 70 80 levaya şişe açtırıyosun hayat güzel.bide git kırsala sıradan bulgaristan vatandaşlarının hayatını gör bizden farkı olmadığını anlarsın.
Bugün avrupanın çoğu ülkesinde göçmenler ikinci sınıf insan muammelesi görüyor.Sebebide şu ingilizler almanlar felan çalışmaz niye hayat standardı yüksek devlet yaşama standardını yüksek tutuyor geliyor orda garip pakistanlılar sabah akşam it gibi çalışıp yarım yamalak ingilizceyle yeri geldiğinde sokakta yatarak yaşıyorlar.davulun sesi cidden uzaktan hoş geliyor.
Biraz karışık atlaya atlaya bişiler yazdım kusura bakmazsınız artık.
Önümüzdeki iki sene içinde bende hayatımı isveçte veya norveçte kurmayı düşünüyorum.
He bu arada ingiltereyede gidersen iş kurmayı düşünürsen kesinlikle lokanta sektörünü tavsiye ederim.Adamlar evde yemek yemiyor. 3 pounda 5 köfte alınca onlarda haklı.