Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Eminim ki herkesin aklına gelir sıkıntısız, rahat, stres yok tarzı düşünceleriyle yurtdışında yaşama hayali vardır daha çok izlediğimiz filmler videolar etkiliyor bunları her neyse konuya dönecek olursak. Diyelim ki bir aracı firma ile amerikaya veya ingiltereye gittim (yabancı dil okulları aracılığı ile hem eğitim almak hemde orada çalışma izni olacak şekilde) ortalama 5-6 ay sürecek kalabilirsem tamamiyle kalma derdindeyim fakat bekara koca boşamak kolay derler gerçekte nasıl bir işleyiş var Türkiyede ortalama istediğimiz bir işte asgari 1000 tl kazanabiliyoruz tek başımıza olduğumuzda bu parayla geçinmek sıkıntılı olur orada tek başımıza geçinmeye çalıştığımızda durum ne olur? Yurtdışında yaşayan gitmiş denemiş insanların tecrubesini dinlemek isterim

Giden bilir dostum , uzun bir süreden sonra alışıyorsun ama sonuçta memleket özlemi bitmiyor.