Ben forumu kurdum 2 kişi var ben ve yeğen cpu exceed yazdı ticket açtım çok hit almışsınız diyor hit alacak sitem olsa ücretsiz işlerle ne işim var hemen sitemi ücretli bir yere taşıdım sınırsız kaynaklar 27TL tuttu herşey dahil rahatladım bunların premiumuda 70 dolar ve iyi olacağını sanmıyorum ben 12 dolara 1yıl sınırsız aldım yabancı bir siteden hiçbir sorun yok.

her forum sitesine post kasmışlar üye oluyosun 2 üye giriyor site kapanıyor cpu oranınızı aştınız diyorlar ve siteyi 24 saat kapatıp kendi sitelerine yönlendiriyorlar premiumları pahalı ftp sistemi takılarak çalışıyor google a cpu exceed yazın ve görün bu firmadan başka sorunu olan yok ayrıca hostinger.web.tr forumlarında yorumlara bakın referanstan para kazanma olayına gelince boşa uğraşmayın üye olan referans 1 ay siteye içerik ekleyip aktif olacakmış sanarsınız adsense