Konu
Sizce hangi telefon?
08-08-2014, 15:45:50
#4
gurh4n
iGrand adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
General mobile discovery şuan sizin için daha iyi olacaktır. 2 ay gibi bir süre kullandım şarj aleti biraz sıkıntılı idi ben hep kendi şarj aleti ile şarj ettim sorun çıkarmadı.
Tavsiyeniz icin tesekkur ederim