iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
General mobile discovery şuan sizin için daha iyi olacaktır. 2 ay gibi bir süre kullandım şarj aleti biraz sıkıntılı idi ben hep kendi şarj aleti ile şarj ettim sorun çıkarmadı.
Tavsiyeniz icin tesekkur ederim