Merhaba arkadaşlar geçen gün haberlerde gezinirken rusların 1.2 milyar kişinin bilgilerini ele geçirdiğini okudum.

kaynak: http://www.hurriyet.com.tr/teknoloji/26953621.asp

Ardından siteme girdim ve neye tıklarsam tıkliyim sanırsam rusça bi siteye yönlenidiriliyorum. Sanırım ruslar banada geldi.

Bu olaydan nasıl kurtulabilirm yardımcı olabilicek varmı ?