Merhaba arkadaşlar geçen gün haberlerde gezinirken rusların 1.2 milyar kişinin bilgilerini ele geçirdiğini okudum.
kaynak:
http://www.hurriyet.com.tr/teknoloji/26953621.asp
Ardından
siteme girdim ve neye tıklarsam tıkliyim sanırsam rusça bi
siteye yönlenidiriliyorum.

Sanırım ruslar banada geldi.
Bu olaydan nasıl kurtulabilirm yardımcı olabilicek varmı ?