Merhabalar, blog sitemde her makaleye description ekliyorum databaseden 160 karakter çekerek.Bunu yapmam gerekiyormu ? Birde makale sayfasına kaynağı görüntüle dediğimde acayip uzun kodlar çıkıyor.FCK editör kullanıyorum bir kelimelik yere 50 kelime kod yazıyor şu resimdeki gibi 10 tane alta alta ss alınabilir.Bunun seo üzerinde etkisi olur mu ?