iCon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende üniv okuyorum çok şükür siteler sayesinde aileye yük olmuyoruz. (:
Şuanlık durum öyle hocam. Umarım ileride aldığımız maaştan çok ek gelirimiz olur bu işlerden.