R10 da herkes bu soruyu kendine eminim soruyordur, ama çoğu ben gibi ek gelir kaynağı olarak görecektir. Hiçbir zaman asıl gelir kaynağı olarak iş yapılacağını sanmıyorum, tabi ki markalaşmak hariç...