Merhabalar,
Arkadaşlar henüz mesleğini eline almamış genç biri olarak merak ediyorum. Böyle bir şey verimli olabilir mi? Ya da böyle hayat geçer mi? Yani atıyorum, birkaç web siteniz var. Aylık ortalama 10 bin lira gelir elde ediyorsunuz. Ama hiçbir resmi işiniz yok. Bu site sizin ek geliriniz değil geçim kaynağınız. Dışarıdan bakıldığında işsiz gibisiniz, sabah erken kalkıp gidecek bir işiniz yok. Bir algoritma değişse takla atma şansınız var. Benim hayalim marka değerine yaklaşmış bir site sahibi olup ofis açmak. Sıradan bir meslek yerine her sabah ofisime gidip samimi bir ortamda işimi yapmayı isterim. Ama bu ne kadar mümkün, ne kadar güvenli hiçbir fikrim yok. Sizin görüşleriniz neler?
Herkesin hayali

ancak bu işte buyuyebılmek ıcın ofis açabilmek ıcınde para gereklı reklam vs tanınmıs bır sıte olacaksınkı googlenın algorıtmasından etkılenmeyeceksın