irony adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle yapıyorum fakat demek istediğim, ana gmail'e girince hesaplar'da oluşturduğum alt kanal yine de çıkıyor . Misal alt kanal sattım diyelim, ana gmail'den google hesabıma girdiğimde yine satmış olduğum hesap çıkıyor. Tıklayarak bu hesaba girebiliyorum.
Demek istediğinizi anladım.Zaten adı üstünde alt hesap.Ana hesapta herzaman gözükecektir sanırım
Bide ben şu açıdan düşünüyorum. Alt kanal önemli bir sebepten ban yerse ana kanalda kapanabilir düşüncesindeyim.Yani oldukça riskli.