Ns 10 USD ye yeniliyor zaten
evet normal fiyatı o şekilde ama 10'da fazla domainde epey yüklü bir rakam çıkıyor. forumda 2-3tl'ye domain kayıt yapılabiliyor bu şekilde yenileme işlemi yapabilen arkadaşlar varsa o şekilde yeniletme yaptırmak istiyorum.