Bu temayı aldık, hemde ön sparisten bize haziran ayın 49 tl fiyatında ki mobil temayı ucretisz vereceklerinin taahhüdüne bulundular. Kaç ay geçti ne ses ne seda var. Mail attım bu projeyi askıya aldıklarını söylediler. Böyle iş ahlaki mi olur arkadaş! Biz size güvenip daha tema yokken sizden temayı aldık siz ne güncelleme ne aktif lik tema da da bir halt yok. Neyse mobil tema ile masraflarimizi karşılarız dedik şimdi askıya almışlar. İş ahlakına uymayan bir davranış ücret iadesi yapılmasını istiyorum