Allah yardımcın olsun. İnsanların gel gitleri olur önemli olan en son ne olduğundur. Mülk Allah'ın ve bize dilediği kadar vermiş.
İnsanın evet her haline şükretmesi lazım fakat bende fazla şükürcülere kızıyorum.( Daha iyi imkanlara ulaşabilmek yerine yerinde sayan insanlar bunlar) Sen çalışmana ve azmine devam edersen belki Allah kimseye muhtaç etmeyecek bir ömür geçirmene fırsat verir. Nihayetinde yeri göğü yaratan o çok çalıştığımız için vermek zorunda da değil. 20 yaşındaysan max 60 daha yaşarsın. Önemli olan ondan sonrasıdır.
Dilerim Allah babanıza dahi muhtaç etmeyecek bir ömür geçirirsiniz. İnşallah ötesi de Allah'ın takdirindedir.