arkadaşlar mesajlarınızı okudum ama %95'i filistinli çocukları düşün şükret demiş.
peki zenginleri neden düşünmeyim ? misal amerika kişi başı milli gelir 45.000$ nüfüs 350 milyondan fazla. bu eşitsizlik neden var yani ? muhtemelen biri çıkıp sınav burası gerçek dünya değil diyecek. eşitsizliklerle o sınavıda geçersin misal zenginsen fitre verirsin yada paranla mekkeye gidersin. elim kolum bağlı oturuyorum düşünceli düşünceli
Eşitsizlik insanlardan kaynaklanıyor. Allah mı diyor insanlara birbirinizi öldürün, Allah mı diyor imkanlarınızı paylaşmayın? Allaha rağmen fitne çıkarıyor insanlar birbirini öldürüyor, Allaha rağmen zengin imkanını başka birileriyle paylaşmıyor. Allah insanı özgür bırakmıştır bu dünyada. Abd dediğin ülke kızılderililerin kanları üzerine kuruldu. Eşitlik istiyorsun ama örnek verdiğin şey zaten normal bir durum değil. Yani olguları bağlamından koparıyorsun. Aslında sen de eşitsizlik istiyorsun. Çünkü zenginlerle eşitlenme gibi bir derdin var. İstiyorsun ki sen de zengin olasın. Ama bilmiyorsun ki zenginlik istemekle eşitlik istemek farklıdır.