Ne yani şimdi node.js ile yapılmaz mı? Ayrıca flash ile yapıldığında mobil tarayıcılarda bile oynatması sıkıntı olurken, WebRTC ile yapıldığında cep telefonu kamerası bile zahmetsizce kullanılabiliyor.

Araştırmamaktan kaynaklanıyor herhalde Eleştiren olmadı, sadece varsa ben yaptırayım denince ben de teklif verdim

FastPHP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin bi çalışma bedeli var, benim çalışma fiyatım budur. Teklifimi vermişim, eleştirmek size düşmez.

Bilinçsiz birsürü insan yazmış, chatroulette red5 java & flex as3tür ne node.js kullanır nede css atıp tutmak kolay dediğiniz gibi.

Burası off topic değil makara muhabbet yapacaksanız buyurun orada yapın.