Herkesin bi çalışma bedeli var, benim çalışma fiyatım budur. Teklifimi vermişim, eleştirmek size düşmez.

Bilinçsiz birsürü insan yazmış, chatroulette red5 java & flex as3tür ne node.js kullanır nede css atıp tutmak kolay dediğiniz gibi.

Burası off topic değil makara muhabbet yapacaksanız buyurun orada yapın.