bence albino insanlar daha sevimli oluyor, bilmiyorum sana itici gelebilir ama ben çok ilgi çekici buluyorum ve albinoların kendilerini sandıkları kadar itici tipler olmadığını düşünüyorum,
daha önce kardeşim arkadaşı vardı benim çok ilgimi çekmiştim çok sevimli duruyordu