Şu şükürcülere ayar oluyorum. Ya kardeşim bir bitmediniz gitti. Biz de , arkadaşta biliyor şükretmek gerektiğini. Arkadaşın canı sıkkın belli, iki dakka susta dertleş şurda, canın sağolsun de bir şey de be. Hemen yok filistin, yok şu yok bu. Biz bilmiyorduk zaten bizden kötü durumda adamların olmadığını.

Kardeşim ne demek istediğini en azından maddi yönden anlıyorum. Biz 4 arkadaş bir evde ay sonunu nasıl getireceğiz derdiyle dönüp dolaşırken millet arabalarıyla kampüse gelip gidiyor. Biz özel ders vermeye çalışıyoruz, arkadaşın biri yarı zamanlı çalışıyor okurken. Demem o ki ne yazıkki hayatta bazı şeylere siktir et dememiz gerekiyor.

Benim de senin gibi canım sıkıldığında aşağıdaki şarkıyı dinlerim. Bir dinle belki bi nebze olsa rahatlatır.

İyi olan her şeye bakmakla geçti ömrüm
Umut etmekten de bıktım hayatı gütmekten de


http://www.youtube.com/watch?v=hIFohBZlnyU