Ateş düştüğü yeri yakar. Kimse konuyu açan arkadaşa vaaz vermeisn. Onun durumuda olan herkes aynı düşünceyi yaşardı.

ki bence @Makale_TR; senin durumunda kötü bişey yok. Bide zengin & yakısıklı olupta ... olmayı ister miydin?