Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Güzel geçen her gününde ona şükretmiyorsun da neden kötü geçen her gününden onu sorumlu tutuyorsun" demişti bir şair. İsmini hatırlamıyorum.
Güzel geçen gününde şükretmediğini nerden biliyorsunuz arkadaşın elbet oda şükretmiştir belirli süre ama sabır kalmadı demekki