TheMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en yüksek çözünürlüğü kaç?

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
sistem özelliklerinde yazan

13 inç (1280 x 800)
Intel HD Graphics 4000 512 MB grafik kartı