Kalavun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rasty herhalde yerli halktan dayak yemis yada su elit kesim varya o tayfadan, cok paran varsa ozel okulda oku! Kardesim 5 sene oncesini birak ben burada 2 yil okudum, Ingilizce seviyem gayet iyi, sorularini bana sor, kotu niyetli insanlara degil.
Gerçekleri yazınca hepiniz aynı şeyleri yazarsınız zaten Hazırlıktan memnun kalan benim dönemimden hiç kimse yok.Boşu boşuna para verip zaman harcamanıza gerek yok. Sen Adaya giderken ben dönüyordum o yollardan merak etme genç.