Basit bir server açıp kapamak durumundan bahsetmiyorum hocam. 1 yıl sonra sıfırlarsınız demişsiniz fakat 1 yıl boyunca bir serveri açık tutsanız zaten araba ev alırsınız. Bahsettiğim server Knight Online'nin eski bir sürümünü kapsamaktadır. Homeko filan saçmalıktır, zevk içindir. Zevkten çok ciddi bir oyun peşindeyim. Sistemi işleyen, para kazandıran ve oyuncuları serverde tutan bir oyun. Zaten bu işten anlayanlar ne demek istediğimi anlayacaklardır.
Ya 1299 ya da 15xx bir serverdır alacağınız, pvp bütün serverlarında oynadığımız az çok bizde biliyoruz merak etmeyin. Kendi timimizle csw vs almadığımız oyuncusu bol yer yoktur.Turkko, darkko, pvptr, lilako gibi 1299 sahipleri swyi zaten satmazlar. Eğer alacağınız yer size her ay kesin para kazandıracaksa alın ama işi bilen birini bulmanız şart.