Dönüş yapıldı.

bal1215 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişsel Hesabımı satıyorum detaylar https://www.r10.net/twitter/1304574-4...p-satilir.html inceleyebilirsiniz
bunyms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. 2 Gün evvel yine R10'dan 20K'lık oldukça aktif bir hesabı 40TL'ye aldım, ona oranla çok pahalı kaçtığı için teşekkür ederim.