Konu
Alış
30K üstü Twitter hesapları alınacak.
03-08-2014, 21:17:19
#3
bunyms
bal1215 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kişsel Hesabımı satıyorum detaylar
https://www.r10.net/twitter/1304574-4...p-satilir.html
inceleyebilirsiniz
Merhaba. 2 Gün evvel yine R10'dan 20K'lık oldukça aktif bir hesabı 40TL'ye aldım, ona oranla çok pahalı kaçtığı için teşekkür ederim.