mail benim üstüme mail şifrem var fakat ne yapacagım konusunda bi fikrim yok telefon onayı yapamadım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:41:15 -->-> Daha önceki mesaj 01:39:22 --

SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maillerin demi gitti
mail duruyor