Arkadaşla Görüştüm, Demo İstedi Yarım Olarak Yapıp Gönderdim. Hissettiğim Kadarıyla Amacı Ücretli İş Yaptırmak Değil Herkese DEMO Yap Diyip Bu Şekilde Tamamlatmak.
Çalışacak Arkadaşların Bilgisine.
Aynen hocam bana da aynısını dedi, şüphelenmemek elde değil.
Önce para sonra iş kabul ederseniz yapayım hocam. Beğenmediğğiniz gibi olursa ücreti gönderirim. Resmini çekip yollarım