Jivalsion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşla Görüştüm, Demo İstedi Yarım Olarak Yapıp Gönderdim. Hissettiğim Kadarıyla Amacı Ücretli İş Yaptırmak Değil Herkese DEMO Yap Diyip Bu Şekilde Tamamlatmak.

Çalışacak Arkadaşların Bilgisine.

Güzel düşünce