Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzmir'de yaşıyorum 20 günde geldi ama posta gönderisi olduğu için posta kutunuza veya kapınıza bırakıyorlar bilginize.
Posta kutusu mu çok saçma adam akıllı posta kutusu bile yok 3 katlı apartmana getirmezler mi ? Posta kutusu ise gelmişse bile anında çalmışlardır. Çünkü kapının camını vs. bile kıranlar var onu çalar.