Temayı kendiniz orijinal siteden satın alıp, kurulup yapacak ve büyük ihtimalle r10'dan bulabileceğiniz Türkçe bilen kişiye ekstra ücret ödeyerek istediğinizi yaptırabilirsiniz.
En mantıklısı bu sanırım. Bu siteden 59$ a temayı alırsam bana .rar dosyasını atıcak direk yükleyeceğim dimi?